Časté dotazy

Máte dotaz k objednání předplatného?

Máte dotaz k objednání knih nebo sběratelských kolekcí?

 

Nejčastější dotazy týkající se předplatného: 

Nepřišel mi časopis v rámci mého předplatného nebo bonus k předplatnému. 
Prosím kontaktujte naši distribuční společnost SEND Předplatné na telefonu 225 985 200 nebo na e-mailu: [email protected] (po-pá 8- 18 hod.).

Kdy mi přijde první/poslední předplacené vydání?
Pokud jste si objednávali předplatné prostřednictvím webových stránek, v e-mailové schránce budete mít souhrn objednávky, kde je tato informace uvedena. Popřípadě kontaktujte s dotazem naši distribuční společnost SEND Předplatné na telefonu 225 985 200 nebo na e-mailu: [email protected] (po-pá 8-18 hod.) 

Kdy a jak mi přijde bonus k předplatnému?
Bonus k předplatnému zasíláme samostatně prostřednictvím České pošty/Zásilkovny/Balíkovny (podle toho, jaký způsob dopravy si zvolíte při objednávce). Bonus zasíláme v rozmezí 1-2 měsíců od úhrady předplatného. 

Lze předplatné objednat jako dárek? 
Předplatné lze objednat jako dárek, tuto variantu zvolíte v průběhu objednávky na webových stránkách. Při objednávce po telefonu tuto skutečnost nahlásíte operátorce.

Jak si mohu prodloužit předplatné? 
Před vypršením vašeho předplatného budete upozorněni e-mail a/nebo přiloženou složenkou s posledním vydáním. U některých časopisů (lifestylových) vkládáme do předposledního předplaceného vydání speciální leták s nabídkou na prodloužení předplatného.

Mohu ukončit předplatné v jeho průběhu? 
Předplatné nelze ukončit v jeho průběhu.  

Jak se dostanu k digitální verzi časopisu v rámci předplatného?
Pokud je součástí tištěného předplatného i digitální verze časopisu, přístup Vám přijde formou e-mailu v době, kdy vám dorazí tištěná verze časopisu. 

Potřebuji změnit adresu doručení.
Pro změnu adresy doručení prosím kontaktujte distribuční společnost SEND Předplatné na telefonu 225 985 200 nebo na e-mailu: [email protected] (po-pá 8-18 hod.) 

Jaké jsou možnosti platby? 
Předplatné lze hradit platební kartou nebo online převodem, bankovním převodem, fakturou, složenkou. 

Jak mohu kontaktovat zákaznickou podporu?
Zákaznickou podporu můžete kontaktovat na telefonu 225 985 200 nebo na e-mailu: [email protected] (po-pá 8-18 hod.) 

Kde a jak si mohu objednat předplatné na Slovensko?
Předplatné na Slovensko lze objednat u společnosti MAGNET PRESS, SLOVAKIA s.r.o. na stránkách www.press.sk.

Jaké jsou možnosti pro doručení do zahraničí? 
Nabízíme doručení do vybraných zahraničních destinací. Přesné možnosti a ceny najdete na www.zahranicnitisk.com.

Do košíku mi nejde přidat dvě předplatné stejné značky. Jak si je mohu koupit?
Pokud chcete využít dvě nabídky od stejné značky, udělejte si prosím objednávku zvlášť – tedy novou objednávku pro každou nabídku téže značky.

 

Nejčastější dotazy týkající se knih a sběratelských kolekcí: 

Co nabízíme?
Jsme přímo vydavatel knih Apetit a širokého portfolia časopisů. Dále na e-shopu nabízíme i další knihy z naší vlastní produkce (Superbyliny, toprecepty.cz). Nakupujete tedy přímo od výrobce a standardně expedujeme zboží do 1 prac. dne z našeho centrálního skladu. Také jsme distributor sběratelských kolekcí od firmy TOPPS.

Kolik mě to bude stát?
Cena za samostatné zboží je vždy uvedená v eshopu. Cena dopravy a dobírky je uvedená vždy při procesu dokončení objednávky. Cena za online platby je 0 Kč, cena za dobírku je 40 Kč. Cena za zaslání přepravní službou v rámci ČR je od 69 Kč do 99 Kč. Nyní akce: doprava ZDARMA v ČR při objednávce zboží nad 777 Kč. Provozovatel e-shopu může v průběhu roku mít i akční nabídku, kdy je cena za dopravu nižší nebo od určité částky ZDARMA. Nově doručujeme i na Slovensko, ale pouze fyzickým osobám (není možné objednávat na Slovensko na firmu). Cena za zaslání přepravní službou na Slovensko je od 89 Kč do 199 Kč. Nyní akce: doprava ZDARMA na Slovensko při objednávce zboží nad 777 Kč.

Jak mohu zjistit více informací o nabízených produktech a jejich použití?
U každého produktu je uvedena specifikace (u knih - vazba, počet stran, atd.) a produkty jsou dostupné i fyzicky ve většině knihkupetcví v ČR. Sběratelské kolekce se rovněž prodávají trafikách a u prodejců tisku.

Jak mohu knihy/sběratelské kolekce zakoupit?
Knihy/sběratelské kolekce zakoupíte kliknutím na políčko "Koupit teď" nebo "Vložit do košíku", následně můžete vybírat i další produkty nebo kliknout na ikonu „košíku“ a tam si vybrat způsob platby a dopravu a následně dokončit objednávku vyplněním údajů. Pokud jste si vybrali způsob platby kartou nebo převodem, je nezbytně nutné dokončit celou objednávku a zaplatit ihned online přes platební bránu již v procesu objednávky (není možná žádná jiná forma platby a nezasíláme ani žádné další a dodatečné údaje k platbě vyžádané přes e-mail). Pokud nezaplatíte přímo v procesu objednávky přes platební bránu, bude Vaše objednávka automaticky považována za stornována. 

Mohu si nechat zboží poslat na jinou adresu?
Ano, stačí v „kroku 2" – vybrat "Chci zadat jinou fakturační adresu“ a vyplnit údaje.

Jak zaplatím?
V současné době akceptujeme JEN online platbu kartou nebo bankovním převodem prostřednictvím platební brány přímo na stánkách burdastore.cz nebo v hotovosti při převzetí (dobírka je možná pouze v ČR). Pokud nebude online platba uhrazena přímo při objednávání přes platební bránu, bude objednávka automaticky stornována (zrušena). Není možná offline platba převodem (např. na vyžádání e-mailem) nebo jiným způsobem. Pokud se Vám z nějakých důvodů (zejména technických) nepovede zaplatit online přímo při procesu objednávání (ať online platebním převodem nebo kartou), je nutné provést objednávku znovu (případně dle instrukcí zaslaných od firmy GOPAY na Váš e-mail, která poskytuje služby platební brány) a zvolit např. možnost platby dobírkou.

Jaký dopravce mi bude doručovat?
Expedice zboží probíhá většinou do jednoho pracovního dne. Zboží Vám zašle náš smluvní partner firma Send Předplatné spol. s r.o. vybranou přepravní službou v rámci ČR i SR obvykle do 3-4 pracovních dnů. Zároveň si vyhrazujeme právo sami změnit přepravní službu, v případě, kdy to budou vyžadovat okolnosti nutné k včasnému doručení zboží. Do zahraničí mimo SR nedoručujeme.

Mohu zboží vrátit? Jak mohu s vrácením postupovat? Kam mám zaslat zpět?
Nepoškozené zboží je možné vrátit ve lhůtě 14 dnů od doručení, a to zasláním na následující adresu: Zákaznická podpora eshop, BurdaMedia Extra s.r.o., Luxembourg Plaza, Přemyslovská 2845/43, 130 00 Praha 3. Peníze budou vráceny ve lhůtě 14 dnů.

Máte další otázky?
Kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu na telefonní lince 221 589 111 nebo na e-mailové adrese [email protected], která je tu pro Vás k dispozici v pracovní dny v době 9–16 hod.

Do košíku jste přidali: